niedziela, 4 sierpnia 2013

Letni zwyklak

Hej kochani ! :)
Jak Wam minął ten upalny weekend ?
Tak sobie pomyslałam, że od czasu do czasu wrzucę na bloga stylizację w stu procentach szamteksową. Uwielbiam oglądać na Waszych blogach co udało Wam się upolować w szmateksach, więc mam nadzieję, że Was nie zanudzę ;) 
Bardzo lubię ciuchlandy, można znaleźć w nich prawdziwe perełki :) Dżinsową kamizelkę poszukiwałam przez długi czas, ale jak patrzyłam na sklepowe ceny odechciewało mi się zakupów. Stówka za kawałek materiału to przegięcie :) Znalazłam jedną w sh za kilka zł :) Noszę ją do wielu rzeczy.
Poza tym na sobie mam zwykłe spodenki, które też lubię kupować w szmateksach, są tanie i nie wiele różnią się od nowych z sieciówek.
Do tego zwykła biała bokserka i torebka też z sh, nie widać jej na dzisiejszych zdjęciach ale możecie ją zobaczyć TU
Zdjęć będzie mało bo w upały czuję się i wyglądam jak zdechlak ;)




A na koniec moja nochalinka :*


Lubicie lumpeksy ? :)

Buziaki

Dominika 



18 komentarzy:

  1. super foty + świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ! :) Nie lubię lumpeksów ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, a piesek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam buszować w lumpeksach...i ten post uświadomił mi, że mój dzisiejszy strój w całości stamtąd pochodzi:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie połączenie z bielą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wpadam do Lublina to właśnie tak się kończy :P wizyta w "ciuchu" i większy bagaż powrotny :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota odwiedzaj ten na nadbystrzyckiej naprzeciwko politechniki ;) jest niezły ;)

      Usuń
  7. lubię taki naturalny look u kobiet slicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nie uważam ich za ładne ale bardzo mi miło ;)

      Usuń
  9. świetna stylizacja i uroczy psiak:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na trzecim zdjęciu masz prześliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw :) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobycze! Ja też uwielbiam lumpeksy, u mnie na blogu pojawiają się czasem zakupy lumpeksowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś nie potrafię się przekonać do SH, ale jak patrzę na te perełki które zdobyłaś to chyba zaczynam się przełamywać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)