sobota, 3 sierpnia 2013

Niebieska Isana

Dziś recenzja odżywki która prócz tego, że ładnie pachnie nie robi nic - Isana odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych


Bardzo lubię produkty Isany, niestety od ich odżywek nie jestem przekonana, pasowała mi tylko ta z olejkiem babassu która została wycofana. Gdy zobaczyłam na półce nową odżywkę stwierdziłam, że muszę ją wypróbować bo może akurat będzie podobna do tamtej. Ale bardzo się pomyliłam. Odżywka nie robi nic, kompletnie nic. 
Dla mnie najważniejsze w odżywce jest to żebym mogła po niej spokojnie rozczesać włosy, nie wyrywając sobie przy tym połowy ich z głowy. Ta odżywka sobie z tym nie radzi. Gdy rozczesywałam włosy miałam wrażenie jakbym nie położyła żadnej odżywki. Nie zauważyłam też żadnego nawilżenia ani połysku jak obiecuje producent. Wiem, że dziewczyny traktują ją jako bazę do przygotowania własnych odżywek, mi się nie chce w to bawić. Jak kupuję odżywkę ma spłniać moje wymagania bez wspomagaczy. 
Dodatkowo to okropne opakowanie. Z każdą odżywką Isany mam ten sam problem. Gdy postawię ja na wannie, pod wieczkiem zbiera się woda, gdy ją gdzieś położe nie mogę za cholere wydobyć odżywki z opakowania. Isana powinna pomyśleć na zmianą opakowań, bo te nie dość, że są strasznie tandetne, ta okropna blondyna kojarzy mi się z latami 80-tymi, to jeszcze za każdym razem muszę się siłować z opakowaniem.

Odżywcę mówię nie, i nie polecam. 

Miałyście, używałyście ? 
Dajcie znać ;) 

xoxo

Dominika

10 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale nie skorzystam również ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ogólnie Isanie mówię już :nie

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam , jak ma tylko ładnie pachnieć to nie warto się na nią czaić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wersję wygładzającą i jak dla mnie również NIC nie robiła :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją w takim samym stopniu zużycia jak Twoja. Kupiłam na promocji za ok. 3zł. Nie jestem przekonana do niej. Używam, bo używam, z braku laku :) Też wydaje mi się, ze nie robi nic. Zapach podoba mi się, jest świeży, coś ala proszek do prania. Jednakowoż nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się kojarzy z proszkiem do prania :) niestety więcej zalet ona nie ma:)

      Usuń
  6. Dla mnie rewelacja. Wspaniale nawilża moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam... Ale nie żałuję;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)