środa, 21 sierpnia 2013

Schauma krem i olejek odżywka i szampon

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją odżywki i szamponu Schaumy - krem i olejek.


Szampon 

skład:  

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocamide MEA, Glycol Distearate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Laureth-4, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Hydrogenated Castor Oil, Styrene/Acrylates Copolymer, Dimethicone, Polyquaternium-7, PEG-12 Dimethicone , Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Salicylate, Propylene Glycol, Glycerin, Limonene, Linalool, PEG-14M, Carmel.

Szamponu nie używam na codzień, służy mi od czasu do czasu jak znudzą mi się ziołowe szampony. Trochę boję się go używać często przez wrażliwą skórę głowy, a użyty raz na jakiś czas krzywdy nie robi.
Szampon ma perłowy kolor, dobrze się pieni, ładnie pachnie ale jego zapach jest strasznie mocny i trochę duszący. Nie obciążył mi włosów,  trochę je wygładził i nie plątał jak ziołowe szampony. 
Ot zwykły szampon do włosów, na codzień jednak zostanę przy szamponach z mniej chemicznym składem. Jest bardzo wydajny i tani. ok. 7zł.  
Zwykły drogeryjny szampon jakich pełno, szału nie robi. 

Odżywka 

skład:

kład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Argania Spinosa Kernel Oil, Isopropyl Myristate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Stearate, Sodium Methylparaben, Parfum, Polyquaternium-37, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool, Lauryl Glucoside, CI 47005, CI 16035, CI 42090.

Z odżywki jestem bardzo zadowolona, to już moje drugie opakowanie więc mogę cos o niej powiedzieć. 
Odżywka przeznaczona jest do włosów łamliwych oraz z rozdwajającymi końcówkami.
Rozdwajające się końcówki zawsze były moją zmorą. To wina też tego, że nienawidzę chodzić do fryzjera i rzadko je podcinam. Ale pomimo tego włosy zawsze lubiły mi się rozdwajać. Obecnie końcówek rozdwojonych mam dużo mniej. W kwietniu ścięłam jakieś 10 cm. włosów, od tamtej pory ich nie podcinałam, a końcówki dużo mniej mi się rozdwajają. Nie wiem czy to ta odżywka, czy olejowanie włosów czasem nawet co drogi dzień ale są stanowczo w lepszej kondycji.
Obstawiam, że ma ona w tym swój duży udział.
Co pyzatym robi ta odżywka ?
Włosy dobrze się po niej rozczesują, lekko je nawilża i wygładza - na moich niesfornych włosach sprawdza się dobrze. Nie obciąża, a kładę jej na włosy bardzo dużo. Włosy są sypkie, pachnące bo zapach utrzymuje się na nich bardzo długo, nawilżone, nie puszą się. Kupiłam ją w Rossmanie w jakiejś promocji, oraz w zestawie z szamponem w Biedronce za ok. 10 zł.  

Szampon szału nie robi, ale odżywka jest dobra i warto ją wypróbować :) 

Miałyście ? ;) 

Dominika 

18 komentarzy:

  1. ja odzywek raczej nie stosuje, bo obciazaja mi wlosy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej linii miałam spray bez spłukiwania,byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zamiar go kupić, podobno jest dobry :)

      Usuń
  3. nie miałam ale odżywka wyglada zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo nie wiedzialam o tej linii kompletnie ;) Ale etraz sie zainteresuje ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja miałam szampon i był spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze:) + nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam przyjemności tych produktów poznać, choć zaciekawił mnie ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś ciągle nie mogę przekonać się do kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam szampon i spray i jestem z nich bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie lubię Schaumy, bo zawsze miałam po tych szamponach łupież :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po szamponach też mam ale odżywki są fajne :)

      Usuń
  11. Nie przepadam za Schaumą :( Zawsze po niej miałam problemy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywka ma nawet ciekawy skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nigdy nie miałam niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam ale mnie ta seria kusi /:) może zakupię po tej opinii ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam blogi o takiej tematyce! Bardzo podoba mi się jak piszesz.
    Z chęcią dodaję więc do obserwowanych i zapraszam na mój blog o modzie - KatherineUnique.blogspot.com.


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)