sobota, 31 sierpnia 2013

Ziaja - szampon kakaowy


 Nie przywiązuję dużej uwagi do szamponów i nie widzę sensu wydawania na nich dużych pieniędzy - w końcu są na naszej głowie mniej niż minutę i nie zdążą nawet nic zadziałać.
Fajnie natomiast jak szampon jest bez silikonów :).
Nie mam wrażliwej skóry głowy i jeszcze żaden szampon nie wyrządził mi szkody.
Ponad miesiąc temu kupiłam w firmowym sklepie Ziaji szampon z serii masło kakowe.





Bardzo lubię serię masło kakoawe i tym razem kolejny ich produkt mnie nie zawiódł. 


Zalety:

  • bardzo ładnie się pieni
  • nie podrażnia
  • moich włosów nie plącze
  • cała łazienka pachnie po umyciu włosów tym szamponem  :)
  • przyjemny zapach - relaksujacy jak dla mnie :)
  • tani - cena to ok 6 zł
  • wydajny
  • dobrze oczyszcza, ładnie zmywa oleje
  • utrzymyje się na włosach przez pierwsze godziny

Jedyną wadą może być słaba dostępność, więcej wad nie dostrzegłam :). Jak skończę swoje odżywki to na pewno kupię tą z Ziaji o zapachu kakao :).

Używałyście? :)


Aga


12 komentarzy:

  1. Z tej serii Ziaji używałam jedynie masła kakaowego do twarzy,a na ten szampon skoro go polecasz Agnieszko,to też pewnie zwrócę uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie produkty z tej serii, więc i na szampon chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szamponu nie miałam, ale maskę polecam z czystym sumieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeszcze tego szamponu nigdzie nie spotkałam ;) Ale chętnie poszukam, bo uwielbiam zapach tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś inny szampon z Ziaji i nie polubiłam się z nim. Na ten skuszę się ze względu na zapach całej tej serii kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. używam masła kakaowego do ciała, jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego masła jeszcze nigdy nie miałam :), ale czaję się na niego :)

      Usuń
  7. Mam i lubię :) jest tani, robi co ma zrobić, nie powoduje łupieżu i czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tego szamponu,ale wygląda naprawdę interesująco!!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice REview
    www.indianbeautyzone.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)