wtorek, 24 września 2013

Krem z dyni

Niech Was nie zwiedzie tytuł posta :), dzisiaj nie będzie kosmetycznie :)
Jaki czas temu w gazecie przeczytałam o zupie(kremie) z dyni - pomysłałam wtedy, że to nie może być smaczne, ale dobrze, że mnie tchneło żeby wypróbować jak to smakuje i dzisiaj jestem zachwyconą tą zupą!
Jest niesamowicie zdrowa(nie muszę chyba mówić ile karatonu zawiera dynia) bo składa się z samych warzyw - ja dodaję jeszcze marchewkę i selera oraz cebulę i czosnek plus serek topiony (śmietankowy). To wszystko gotuję jakieś 30 minut, następnie wrzucam do robota kuchennego żeby to wszystko zmiskować i gotowe :)






Do dekoracji używam prażonego słonecznika i natkę pietruszki - no słuchajcie bomba witaminowa :)

Jadłyście?? Jak nie, to polecam spróbować :)


Miłego dnia!

Aga

14 komentarzy:

  1. Robię krem z dyni na słodko/kwaśno bez dodatku innych warzyw. Do tego kluseczki ziemniaczane do środka i z tatą potrafimy wciągnąć cały garnek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne! Szczerze, nigdy nie jadłam czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z dyni jedynie jadłam ciasto, ale muszę to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja natomiast ciasta dyniowego nigdy nie jadłam:)

      Usuń
  4. Ja też uwielbiam tą zupkę tylko do swojej dodaję jeszcze kilka ziemniaków, które powodują, że jest gęściejsza. Pychotka :) Mój Kubunio też ją bardzo lubi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kremy:) Twój wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja jeszcze nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie zjadłabym tego, nie lubię takich potraw :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jadłam, ale mnie zaciekawiło!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie dla mnie! Mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz pysznie! :) A że uwielbiam wszelkiego rodzaju kremy, muszę go zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)