piątek, 6 września 2013

Nawilżająca maseczka od Babuszki Agafii

Maseczkę kupiłam dlatego, że przyciągnął mnie jej fajny naturalny skład.
Używam już jej dobre dwa miesiące, regularnie a mam jeszcze połowę - jest wydajna mimo, że konsystencją przypomina krem, a nie maseczkę.



Używam jej dwa razy w tygodniu i trzymam na buzi do 20 minut, a nie jak zaleca producent 10 :). Ale maseczka mimo to nie podrażnia, nie mam żadnych czerwonych placków na twarzy, nie ściąga. Aplikacja jest prosta, nic nie spływa nam po twarzy - konstystencja mimo, że nie jest gęsta dobrze trzyma się na buźce :).
Zapach jest neutralny, pachnie trochę kremem - bardzo przyjemnie.
Co do dzialania, to nie zauważyłam jakiegoś szału :). Ale zaraz po zmyciu skóra jest miekka oraz promienna. Co do nawilżenia to nie zauważyłam jego wzrostu - niestety.
Produkt nie jest drogi, koszt to ok 17 zł za 150 ml i otrzymujemy fajny naturalny skład.
Ja jestem jak najbardziej za, może kiedyś się na nią jeszcze skuszę :)


Znacie Babuszkę?:):) Jakie produkty z tej firmy polecacie?


Aga



14 komentarzy:

  1. Nice Review :)
    www.indianbeautyzone.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie ciężko mi coś polecić,gdyż dopiero zaczynam używać kremu z tej serii,maski i balsamu kwiatowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety jej nie znam,ale bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Może nie genialne, ale całkiem przyjemne :):)

      Usuń
  5. Ogólnie wydaje się być przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda świetnie :) niedługo zainwestuję w rosyjskie kosmetyki :) szkoda, że słabo nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę miała ją na uwadze robiąc zamówienie rosyjskich dobroci ;)
    Ja mam jak na razie "od Babuszki" serum na porost włosia mego zacnego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda zachęcająco i taki skład:)

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nie mam żadnych produktów z tej firmy, ale urzekło mnie to opakowanie! piękny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zdzwiona składnikami ... naprawdę od babuszki są :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)