piątek, 20 września 2013

Odżywka ekstraziołowa do włosów koloryzowanych od Fitomedu

Od razu zaznaczam, że włosów koloryzowanych nie mam, na odżywkę skusiłam się dlatego że ma w składzie hennę, a wszystko co ma w składzie hennę uwielbiam kłaść na włosy.

Odżywka wygląda tak:



Odżywka znajduje się w bardzo wygodnej, miękkiej buteleczce co ułatwia użytkowanie.

Moja opinia : 

Odżywkę używałam na różne sposoby, ze spłukiwaniem i bez, trzymałam ją krótko i długo. Niestety, kolejny raz sprawdza się zasada, że naturalne odżywki do włosów są dla moich kudłów za słabe.
Miałam straszne problemy z rozczesaniem włosów i to jest to co odżywkę do spłukiwania u mnie dyskwalifikuje, bo pomoc w rozczesywaniu jest dla mnie najważniejszą funkcją odżywki.
Gdy już włosy udało mi się rozczesać, nie zauważyłam spektakularnego błyszczenia czy odżywienia. Ot taka normalna odżywka nie robiąca nic specjalnego.

Stosowałam ją też bez spłukiwania, w odpowiedniej ilości nie obciąża, nie pozostawia włosów tłustych, posklejanych. Bez spłukiwania nawet lekko włosy nabłyszczyła, ale też nie było efektu wow.

Plusy :

*piękny zapach
*naturalny skład
*wydajność
*cena

Minusy :

*nie pomaga w rozczesywaniu
*zero wygładzenia i "uspokojenia włosów"
*wodnista konsystencja

U mnie się nie sprawdziła, moje włosy jednak potrzebują odżywek silikonowych które po pierwsze - pomogą je rozczesać, wygładza i zapobiegną puszeniu. Polecam osobom które mają mniej wymagające włosy.

Stosowałyście ? 
D.


20 komentarzy:

  1. Oj szkoda,że nie wygładza włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. no jeżeli nie pomaga w rozczesaniu to nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się skład tej odżywki nie podoba... jakiś taki dziwny i mało bogaty. Ja ogólnie (i moje włosy) lubię produkty naturalne i u mnie np. odżywki/maski chociażby Alverde czy Alerra sprawdzają się super, a wydaje mi się, że ten produkt by nie robił nic. Jak Fitomed lubię, to na te odżywki nie mam za specjalnej ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wersję do włosów tłustych i jak na razie jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szampon właśnie tej firmy z henną i herbatą, to prawda nie pomagają w rozczesaniu, ael kolor włosów jest naprawdę lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli nie pomaga w rozczesywaniu włosów, to nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tytule postu pomyślałam, że w końcu trafię na odżywkę idealną, ale niestety wszystkie, które nie pomagają w rozczesywaniu włosów od razu muszę skreślić - inaczej po każdym myciu wyrywam sobie je garściami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam to sam ;/ włosy mi się niesamowicie plączą i odżywka musi pomagać w rozczesywaniu bo inaczej polowe ich stracę.

      Usuń
  8. oj, to nie dla mnie.
    moje włosy po umyciu wręcz błagają o coś, co pomoże je rozczesać.

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie, jakbym jeszcze po odżywce miała problemy z rozczesaniem włosów to bym chyba rozpaczała :P

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba nasze włosy są za bardzo zniszczone na tą odżywkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie no nie wydaje mi się żebym miała bardzo zniszczone, nie farbuje, prostuje od święta więc tak źle nie jest ;p po prostu jest to odżywka dla ludzi o prostych włosach którzy nie mają problemów z rozczesywaniem :)

      Usuń
  11. również jej nie kupię oczekuję więcej

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. mam inną odżywkę z Fitomedu i będę ją niedługo testować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To i dla mnie nie nadałaby się bo potrzebuję pomocy przy rozczesywaniu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam nic z Fitomedu. Mnie na rozczesywanie pomogły rosyjskie kosmetyki, bez silikonów, a grzebień sunie jak po maśle ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)