niedziela, 20 października 2013

Delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy

Dziś recenzja odkrytego ostatnio przeze mnie kremowego żelu do mycia twarzy BeBeauty. Do koszyka wpadł mi przypadkiem jak przypomniałam sobie, że skończył mi się mój ulubiony BabyDream.



Skład dla zainteresowanych :


To już trzeci żel z serii BeBeauty który się u mnie świetnie sprawdza.
Żel znajduje się w przyjemnej dla oka różowo-białej miękkiej tubce i ma przepiękny delikatny zapach, konsystencja jest bardzo kremowa, nie jest za gęsty ani za rzadki.
Często zmywam nim makijaż i radzi sobie z tym świetnie, podobnie jak micelarny żel do mycia twarzy z tej serii. Dobrze usuwa makijaż z twarzy, a także z oczu.  Nie wysusza skóry, nie ściąga, nie podrażnia, nie szczypie w oczy, bardzo fajnie działa na skórę twarzy, jest po nim lekko nawilżona, przyjemna w dotyku i często nie używam już po nim kremu, nie mam takiej potrzeby.
Pojemność 150 ml. Cena ok. 5 zł.

Jak na razie sprawdzają się u mnie wszystkie żele z BeBeauty i nie widzę między nimi żadnej różnicy w działaniu. Różni je jedynie zapach :) 


Kolejny świetny żel do mycia buźki za małą kasę. 

Znacie ? 

D.


17 komentarzy:

  1. Nie znamy, ale z chęcią poszukamy go jak tylko będziemy w Polsce.

    Pozdrowienia Kochana;)
    Z przyjemnością dodaję Twojego bloga do obserwowanych;) !!!
    Łukasz z http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z BeBeauty miałam tylko micel ale przy najbliższej okazji na pewno sięgnę po żel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze ;)
    ale to kwestia czasu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Już ostatnio miałam go kupić teraz wiem że powinnam muszę nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam już chyba 3 opakowanie żelu micelarnego i też jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypowiadają się same kobiety, ale ja też go znam i świetnie się sprawdza u mnie:) Co prawda, ostatnio znalazłem promocję na loreal men i kupiłem 5 tubek, ale z pewnością jak się skończą to wybiorę się do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam niebieską wersje , jest ok ale szkoda , że myjąc twarz nie ma piany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam nigdy tego żelu, ale za to micelarny jest moim hitem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, miałam, teraz mam niebieski, też bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam, używam, lubię :) Według mnie jest lepszy od tego niebieskiego - micelarnego. Lepiej domywa tusz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o nim,firmę lubię.Bardzo chętnie zagości i na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam i był na prawdę super ; ) Idealnie sprawdzał się rano!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam , ale chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że u mnie sprawdzają się świetnie praktycznie wszystkie kosmetyki z Biedronki (no, poza dwoma czy trzema wyjątkami) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)