piątek, 25 października 2013

Fitomed, olej z awokado

Jestem miłośniczką półproduktów kosmetycznych.
Tym razem wpadł mi w ręce olej z awokado - prosto z Fitomedu :)

Trochę informacji ze strony Fitomed:

Z owoców avocado uzyskuje się luksusowy olej kosmetyczny o wysokiej zawartości składników czynnych biologicznie. Olej zawiera kwas oleinowy, NNKT, beta karoten, witaminy D i E, lecytyny i fitosterole. Dobrze przenika przez barierę naskórkową. Używa się go w pielęgnacji cery suchej, łuszczącej i szorstkiej.

Produkt jest umieszczony w wygodnej plastikowej buteleczce z dziubkiem - wylewamy dzięki temu tyle produku ile chcemy oraz dzięki temu, że buteleczka jest przezroczysta widzimy ile oleju nam jeszcze zostało.




Olejek jest bardzo uniwersalny. Używam  go do włosów - ale tutaj lepsze działanie wykazuje olej kokosowy:), pod oczy - nawilżenie jest całkiem w porządku, na ciało - skóra rano jest nadal przyjemna w dotyku, co bardzo mi odpowiada :).
Produkt w ogóle nie posiada zapachu, co dla niektórych może być niewątpliwym plusem. Olej z awokado nie jest bardzo tłusty, ładnie się wchłania w naszą skórę, nie pozostawia niemiłego tłustego filmu,

Dużym plusem jest cena - za ten olejek (pojemność 150 ml) płacimy 17 zł.


Gorąco polecam!!

Używałyście? :)

Aga

10 komentarzy:

  1. Muszę go wypróbować ! I cenę ma zachęcającą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej z awokado świetnie działa na moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też testuje ale z zrs.pl. Mój ma ciemnozielony kolor i po wymieszaniu z białym kremem dał mu oliwkowy odcierń. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie, chciałam go nawet kupić wczoraj :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie go przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i używam głównie do twarzy i paznokci, ponieważ moje włosy się z nim chyba nie lubią. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dłuższego czasu szukam odpowiedniego oleju do włosów. Te, które są w zasięgu mojej ręki, zawsze mają jakieś "ale". Chętnie wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)