środa, 23 października 2013

O szamponach Herbal Care

Posiadam dwa szampony Herbal Care, recenzja będzie jedna bo jak dla mnie one niczym się nie różnią prócz zapachu.

Herbal Care - Szampon Pokrzywowy 


Herbal Care - Szampon łopianowy 


Każdy z tych szamponów jest przezroczysty i ma dosyć rzadką i lejącą konsystencję, buteleczka ma spory otwór więc trzeba uważać żeby nie wylało nam się za dużo szamponu. Wersja pokrzywowa pachnie cudnie, mogę ten szampon wąchać w nieskończoność, łopian ma trochę gorszy zapach ale też ładny.  

Szampon pokrzywowy wg. producenta jest przeznaczony do włosów przetłuszczających się i pozbawionych lekkości. Włosy nigdy mi się nie przetłuszczały więc nie wiem czy redukuje przetłuszczanie. Szampon łopianowy natomiast przeznaczony jest do włosów tłustych z tendencją do łupieżu. Moje włosy nie są tłuste, natomiast skórę głowy mam bardzo wrażliwą i lubi pojawiać się u mnie łupież. Ten szampon ani nie pogorszył stanu mojej skóry głowy ani nie polepszył. Jeśli ktoś ma duży problem z łupieżem niech się nie łudzi, że ten szampon pomoże. Jedynymi drogeryjnymi szamponami które pomogły mi w walce łupieżem były śmierdziuch z Green Pharmacy, dziecięcy BabyDream i Familijny Polleny. 

Obydwa szampony sprawdzają się u mnie identycznie. Dobrze zmywają oleje i cały syf z włosów, dobrze się pienią, po jednym i drugim włosy są sypkie, mięciutkie, puszyste, błyszczą się i wyglądają zdrowo. Są to zwykłe, oczyszczające szampony, włosy aż skrzypią z czystości, co uwielbiam. Niestety powoduje to też plątanie włosów więc bez odżywki przy dłuższych włosach się nie obejdzie. 

Robią to co ma robić szampon, czyli oczyszczać, pozostawiać sypkie, puszyste włosy, w moim przypadku też nie podrażniać Nie wiem czy do nich wrócę, bo uwielbiam też szampony Barwy które działają identycznie a są tańsze. 


Jeśli szukacie zwykłego szamponu do codziennego mycia który dobrze oczyści włosy, nie wymagacie od szamponów cudów - polecam.  

Cena ok. 9 zł za butelkę 300 ml. 


Znacie ? :) 
D.

10 komentarzy:

  1. Nie używałam ich jeszcze, ale wydają się ciekawe. Też lubię, gdy moje włosy "skrzypią" z czystości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze żadnego szamponu z tej serii i plątanie włosów trochę mnie jednak zniechęca :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę te szampony jednak nie miałam okazji używać ;) aktualnie używam szamponów z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je w sklepie i czytałam o nich wielokrotnie,ale nigdy ich nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam Herbal Care pokrzywowego, kiedy miałam problem z wypadajacymi włosami. Świetny produkt!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z nich, ale na razie mam porządne zapasy szamponowe więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, ja obecnie stosuję kurację przeciw wypadaniu włosów Klorane:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)