poniedziałek, 7 października 2013

Paczka od LaciBios Femina

Jakiś czas temu firma LaciBios Femina zrobiła nam ogromną niespodziankę - każda z nas dostała paczuchę :


w której znalazły się : 


*płyn do higieny intymnej Protecta,
*żel do codziennej pielęgnacji okolic intymnych,
*dustny priobiotyk ginekologiczny Lacibios Femina
*suplement diety Prouro. 

Będzie to post na temat środków do higieny intymnej i mam nadzieję, że nikogo tym nie zgorszę :)


Płyn do higieny intymnej Protecta 


Od lat jestem wierna płynom do higieny intymnej Ziaji, miałam małą przygodę z Rossmanowym Facelle ale na łopatki nie powalił. 
Protecta jest płynem przeznaczonym do codziennej pielęgnacji okolic intymnych, ma łagodzić podrażnienia, dawać uczucie świeżości i eliminować nieprzyjemne zapachy. Ma też łagodzić stany zapalne i przyspieszać gojenie się mikrourazów. 

Zerknijmy na skład : 


Aqua - woda
Cocamidopropyl Betaine - substancja myjąca,
C08-14 Alkylpolyglucoside - zastrzelcie mnie ale nie mam pojęcia co to za składnik,
Glycerin - gliceryna,
Xanthan Gum - guma ksatanowa która jest naturalnym zagęszczaczem,
Chlorhexidine Digluconate - konserwant, środek bakteriobójczy,
Lactic Acid - substancja nawilżająca,
Calendula Officinalis Flower Extract - wyciąg z nagietka lekarskiego
Panthenol - pantenol, 
Allantoin - substancja występująca w korzeniach np. soji, łagodzi podrażnienia, działa przeciwzapalnie, wspomaga regenerację naskórka,
Methylchloroisothiazolinone - substancja konserwująca,
Methylisothiazolinone - substancja konserwująca,
Magnesium Nitrate - azotan magnezu,
Magnesium Chloride - chlorek magnezu


Płyn ma świetny skład, jest wolny od parabenów, sls i innych substancji które mogą nas podrażnić.
Zapachem i konsystencją przypomina mi Facelle, opakowanie jest bardzo zgrabne i wygodne bez problemu można je zabrać w podróż, ładnie wygląda w łazience, posiada pompkę.
Podczas stosowania tego płynu nie zauważyłam żadnego podrażnienia/pieczenia a infekcje u mnie to codzienność. Spisuje się dobrze i nie mam mu nic do zarzucenia. Ot zwykły płyn do higieny intymnej. Nie zrobił nic złego, ale też mnie nie powalił. Nie wiem czy go kupię ponownie ponieważ niczym mnie nie zaskoczył, a w tej cenie ( ok. 10 zł) mogę kupić inne płyny o większej pojemności. On ma 150 ml. Na pewno zachowam sobie buteleczkę bo jest świetna :)
Podsumowując - jest to dobry płyn o dobrym składzie - polecam. 

Żel do codziennej pielęgnacji okolic intymnych



Zanim dostałam paczkę od Lacibios Femina nie miałam pojęcia, że w ogóle istnieje taki kosmetyk :)

Lacibios Femina żel do pielęgnacji skóry okolic intymnych posiada optymalne pH 4,5 oraz aktywne substancje, które gwarantują potrójną ochronę – przeciwbakteryjną, przeciwgrzybiczą i przeciwpierwotniakową. Jest przebadany przez lekarzy ginekologów. Zawiera naturalne składniki i jako jedyny żel na rynku do pielęgnacji skóry okolic intymnych jest wolny od: SLS, SLES, PEG, parabenów, sztucznych substancji zapachowych.

Skład : Aqua, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Propylene Glycol (and) Hexamidine Diisethionate, Calendula Officinalis Flower Extract, Panthenol, Chlorhexidine Digluconate, Lactic Acid, Allantoin.
Jestem bardzo bardzo zadowolona z tego żelu - nawilża, łagodzi podrażnienia, nie brudzi bielizny. Jest bezbarwny i bezzapachowy. Można używać go codziennie bo nie podrażnia, a nawet łagodzi lekkie podrażnienia. Nigdy bym go sama nie kupiła bo tak jak mówiłam nie wiedziałam nawet, że takie kosmetyki istnieją. Nie wiem czy kupię kolejne opakowanie, tyle lat obywałam się bez tego typu kosmetyków więc traktuje go jak gadżet. Cena 11zł/30 ml. 

Dustny priobiotyk ginekologiczny Lacibios Femina


Lacibios Femina zawierają kompozycję dwóch szczepów bakterii probiotycznych. Przeznaczone są dla kobiet stosujących antykoncepcję, można je brać w okresie stosowania antybiotyków. Odpowiednie są też dla kobiet w ciąży czy uczęszczających na basen.

Tabletki Lacibios Femina miałam kupić już dawno i brać je regularnie bo infekcje czepiają się mnie jak szalone. Zjadłam już prawie całe opakowanie, niestety biorę je nieregularnie i to jeszcze za mało żeby zauważyć czy mi pomogły. W najbliższym czasie kupię kolejne opakowanie. Myślę, że każda z nas która ma problemy z infekcjami powinna mieć tego typu tabletki w swoich zapasach. Nie szkodzą a mogą pomóc. 

Suplement diety Prouro


Kapsułki Prouro są polecane dla kobiet które odczuwają dyskomfort związany z drogami moczowymi.
Zawierają wyciąg z owoców żurawiny i witaminę C.

Mi wystarczy chłodniejszy wietrzny dzień i wyjście na dwór w leginsach żebym miała chory pęcherz więc powinnam łykać tabletki tego typu. Niestety nie mogę się zmusić i nie biorę ich regularnie dopiero gdy coś mnie łapie, więc trudno  jest mi się wypowiedzieć czy działają. Myślę, że każde tabletki z żurawiną ( obojętne jakiej firmy ) a nawet picie soku z żurawiny pomogą nam w zapobieganiu infekcjom dróg moczowych. Ogólnie za suplementami diety nie przepadam, mam obrzydzenie do wszelkich tabletek od kiedy miałam chore korzonki i staram się ich brać jak najmniej. Opakowanie 15 sztuk kosztuje ok. 20 zł.


Dajcie znać czy miałyście któryś z tych produktów i jak się u Was sprawdził.

Buziaki
Dominika

22 komentarze:

  1. Probiotyk już testowałam i jestem zadowolona. teraz pracuję nad żelem i płynami do higieny intymnej. Gratuluję paczuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa przesyłka,fajnie,że obie dostałyście :) A LaciBios feminy reklamę widziałam w tv :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna paczka. I moim zdaniem bardzo mało na blogach pisze się o kosmetykach tego typu. A przecież o miejsca intymne trzeba dbać tak samo (albo i bardziej) jak o resztę ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nigdy nic nie uzywałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatna paczka, byłabym bardzo z takiej zadowolona :P Zwłaszcza, że nie miałam nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe rzeczy ;) probiotyk brałam kiedyś :)
    żel mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic z tych kosmetyków. Dlatego jestem ciekawa ich działania:)
    Poza tym porządna firma - obie dostałyście paczuszki, naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi there! I'd like to invite you to my blog about cooking, baking, fashion, my daily diary, beauty and lots of next things...especially eating disorders and real life. Don't worry, u can translate my blog to your language on my webpage. Have a nice time :)! Andie xoxox

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  9. to coś dla mnie, szczególnie teraz w ciąży :) muszę koniecznie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna przesyłka,tylko pozazdrościć - bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam swój jeden, sprawdzony żel i od lat go używam. Jak tylko wymienię na inny to zaraz mam podrażniania ;)
    Fajna paczucha!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajna paczka:) wygrałyście ją w jakimś konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  13. to miłego testowania ;))

    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)