poniedziałek, 18 listopada 2013

Cienie Inglota

Od dłuższego czasu zbierałam się z zamiarem napisania recenzji moich ulubionych cieni oraz specyfiki w jakiej możemy stworzyć własną paletkę. Do wyboru mamy mnóstwo odcieni, na pewno każda znajdzie coś dla siebie.
Po kilku tygodniach skompletowałam swoją idealną paletkę - z poniższych cieni można umalować się zarówno na dzień jak i na wieczór.







1 - 330 
2 -395
3 - 357
4 - 52
5 -329

Nie będę robić żadnych swatchy, podałam numery odcieni także można zerknąć sobie w google jak ktoś byłby zainteresowany :)
Jeśli chodzi o trwałość to wszystkie cienie utrzymują się na bazie cały dzień, jedynie brąz z drobinkami ma trochę większe z tym problemy, bo lubi osadzać się w załamaniu powiek.
Uwielbiam wszystkie kolory, ale najczęsciej używam tzw.cielaczka, czasami nawet solo jak nie mam czasu ani ochoty na kombinowanie.
Ja jestem bardzo zadowolona z cieni Inglota i już mam chęć na kolejną paletkę :)

Używacie? Jakie odcienie polecacie? :)


Aga


20 komentarzy:

  1. ostatnio u mnie to tylko Sleek i Inglot ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od conajmniej kilku miesięcy nie używam Sleeka :), wkurza mnie obsypywanie :)

      Usuń
  2. Słyszałam wiele dobrego o cieniach Inglota, ale nigdy nie miałam okazji się o tym przekonać na własnych powiekach...:-)
    _________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne kolorki dla mnie :) Właśnie czegoś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brązowych odcienie ostatnio używam rzadko, ale paletka jak najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz przerzucam się na Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. 12 zl sama paletka, a wkłady to koszt 10 zł :)

      Usuń
  7. Fajnie skomponowana paletka, ja osobiście lubię cienie z Inglota, są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie miałam cieni z Inglotu ,ale podobają mi się te odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne odcienie, rzeczywiście najlepszy beż jaki miałam to z Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam kilka cieni, ale nie lubie zbyt suche jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie Inglota uwielbiam, ale akurat za brązowymi cieniami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam u Agi cienie na oczach i powiem że rewelacyjnie wyglądają tak naturalnie, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna ta paletka!
    jak zacznę intensywniej używać cieni, to na pewno w coś takiego chciałabym zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie skomponowana paletka. W swojej dziennej mam podobne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)