czwartek, 21 listopada 2013

Dziecięce kosmetyki które używam.

Moja przygoda z dziecięcymi kosmetykami zaczęła się od marki BabyDream uwielbianej przez blogerki. Sama uwielbiam te kosmetyki bo są naprawdę dobre. Tutaj macie link do naszej recenzji produktów BD KLIK .
Obecnie nie mam nic z tej serii, ale pokażę Wam dwa inne dziecięce kremy których używam.

1. Sweet baby - krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała. 


Sweet baby jest tworem Pharma CF. Jest to chyba nowa linia kosmetyków ponieważ wcześniej nie widywałam ich w drogeriach. Krem jest przeznaczony do twarzy i ciała, producent zapewnia nas na opakowaniu o braku parabenów, olejków eterycznych, barwników, olei mineralnych, alergenów,
peg-ów. 

Kosmetyk znajduje się w błękitnej tubce o pojemności 100 ml. Ma leciutką konsystencję, bardzo szybko się wchłania, jest bezzapachowy. Używam go głownie pod makijaż, zdarzyło mi się użyć go też na noc. Nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia, Babydream jest jednak lepszy. Wkurza mnie strasznie lekka konsystencja i brak zapachu. Jest to po prostu zwykły krem nie robiący nic złego, ale też nie zauważyłam dobrego nawilżenia czy zmian w wyglądzie skóry. Taki sobie przeciętniaczek. Pod makijaż się nadaje i pewnie do tego go zużyję. A może zachowam go do lata bo na upalne dni byłby idealny. Dałam za niego ok. 8 zł. Kupiłam go w nowej drogerii w moim mieście, nie wiem gdzie indziej można dostać te kosmetyki. Pewnie trzeba poszukać w aptekach. 

2. Bambino - Krem ochronny z tlenkiem cynku.  



Wszystkim znany Bambino którym smarowały nas w dzieciństwie nasze mamy, to jest coś co lubię i co lubi moja skóra :) tłusty treściwy krem który stosuję głównie na noc. Jest rewelacyjny - doskonale nawilża i natłuszcza, łagodzi podrażnienia, koi skórę. Sprawdza się nie tylko do twarzy ale też do ciała, często używam go po depilacji aby złagodzić ewentualne podrażnienia. Skóra jest odżywiona, mięciutka i zregenerowana. Klasyk który zawsze się sprawdza. Do tego jest strasznie wydajny, będę go używać przez kolejne pół roku. Jest to mój idealny tłuścioszek :) 


Lubicie kosmetyki dla dzieci ? Polecajcie te sprawdzone :) 

Buziaki 
D.

9 komentarzy:

  1. Też słyszałam o tej marce sporo dobrych opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie plyny do lapieli-uroczo pachna:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio uzywalam kremu z nivei dla dzieci i strasznie mnie zapchal :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja szczerze polecam krem dla dzieci z Baby Dream idealny np na mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja póki co nie używam żadnego, ale mam budyń do ciała dla dzieci ze Skarbu Matki, za niedługo będę używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty dla dzieciaków często są znacznie delikatniejsze i faktycznie w wielu sytuacjach warto po nie sięgać. Dziękujemy za odwiedziny:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam oliwkę bambino ! używałam w ciąży i nadal stosuje
    Oczywiscie obserwujemy i bedzie nam miło jeżeli też do naszego grona dołączysz ;*
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)