wtorek, 12 listopada 2013

Odżywczy balsam do ciała z maliną nordycką

Dziś o ostatnio ulubionym przeze mnie balsamie do ciała. Na ogół nienawidzę się balsamować ale z tym balsamem to czysta przyjemność :)

Mowa o Neutrogena - odżywczy balsam do ciała z maliną nordycką. 


Balsam znajduje się w wygodnym słoiczku o pojemności 200 ml. Umożliwia nam to wydobycie go do końca. Ma kremową konsystencję, nie jest bardzo lekka, ani bardzo tłusta, jest treściwa - taka jaką lubię. Ma bardzo delikatny zapach, trochę owocowy ale trudny do zidentyfikowania. Zawsze wydawało mi się, że mam suchą skórę, lubi mi się przesuszać szczególnie ma łydkach ale chyba nie jest aż tak sucha bo u mnie sprawdza się doskonale a na wizażu opinie ma nędzne.

Balsam bardzo dobrze się rozprowadza i dosyć szybko wchłania, zostawia na skórze lekką powłokę ale nie jest ona uciążliwa. Rano skóra jest nawilżona i trzyma nawilżenie do samego wieczoru. Świetnie sprawdza się po depilacji bo łagodzi podrażnienia. Wygładza skórę. Jest to jeden z najlepszych balsamów jakie do tej pory miałam. A w stosunku do balsamów jestem wymagająca bo mało który daje mi przyjemność używania. Dobrze sprawdza się też do rąk, fajnie je nawilża.

Polecam dla osób z  normalną i suchą skórą. Dla tych z bardzo suchą nawilżenie może być za małe.

Ja go kupiłam w jakiejś promocji za cenę ok. 11 zł,  normalnie kosztuje 17,18 zł. Jak dla mnie jest świetny i kupię go ponownie :)

Znacie ? :)
D

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubie kosmetyki z ich firmy,chętnie i ja sięgnę po ten balsam jak się znajdzie na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za Neutrogeną, miałam balsam z tej serii i niestety mnie nie powalił :/ Miał dość ciężką konsystencję, a nawilżenia praktycznie nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama go mam i podkradam czasem ;) dobrze nawilża

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki tylko w butelce z pompką, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tego balsamu:/ bardzo lubię natomiast kremiki do rąk Neutrogeny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie, dobrze dosc nawilża : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar go kupić jak skończę wszystkie zalegające balsamy. Miałam próbkę i bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)