poniedziałek, 25 listopada 2013

Rossmanowskie zakupy

Chyba każdego dopadł szał zakupów w Rossmannie, -40% to jednak bardzo dużo, więc warto na coś się skusić :). Ja podeszłam do sprawy bardzo zdrowo rozsądkowo, tak naprawdę nie potrzebuję ani podkładu(kilka dni przed promocją zamówiłam swojego Revlona w drogerii internetowej), ani tuszu itp. Skusiłam się jedynie na dwie pomadki - ostatnio wyrzuciłam ok 6 pomadek :), bo już były otwarte dobre dwa lata i zmienił się mój gust co do odcieni:), więc trzeba było uzupełnić zbiory :)
Lakier z Eveline przypomina mi Essie Mademoiselle ;)





2 tygodnie temu kupiłam pomadkę Maybelline Whipser w kolorze 720 mocha mause - jestem nią oczarowana, efekt jest bardzo deklikatny, a przy okazji nadaje delikatny połysk. Nie zastanawiając się teraz kupiłam Whipser w kolorze 220 lust for blash - jak dla mnie te dwa kolory są najfajniesze :). Cena po rabacie to ok 17 zł.

Drugą pomadka to Rimmel z serii Kate - pomadki z rimmela bardzo lubię, za zapach i za trwałość oraz za kolory. Ja wybrałam kolor o numerze 19  - podbija ona kolor naszych ust, jedna warstwa przyciemnia nam usta, ale efekt nadal nie rzuca się mocno w oczy. Nie lubię mocnych kolorów na ustach, czuję się wtedy jak pani spod latarni :). Cena po rabacie to 12 zł.

Ostatnim produktem jest lakier z Eveline w kolorze 326 z serii colour instant. Dwie warstwy lakieru nadają paznkociom efekt zdrowych lekko zaróżowionych paznokci. Jeśli chodzi o trwałość to nie wiem jak ona wygląda :).


Szalałyście na zakupach czy raczej jednak wygrał rozsądek? :)


Buzia

Aga





20 komentarzy:

  1. a ja dzielnie omijam Rossmanna w dniach 22.11-28.11 :) i nawet wypłatę mam na dniach ale i tak nie pójdę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. 'rossetto' to nie nazwa pomadki, tylko słowo 'szminka' po włosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie wygrał rozsądek, kupiłam to co chciałam i było mi potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wlaśnie powinno robić się zakupy :)

      Usuń
  4. Widzę że praktycznie wszystkie blogerki udały się do Rossmanna :) Ja też wczoraj zakupiłam 2 lakiery i może jeszcze iść pójdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz od miesiąca miałam ułożona wish listę :) wzięłam tylko to co było mi potrzebne, 30 zł to nie tak dużo. A ten lakier z Eveline ma cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero się wybieram na zakupy. Pewnie też skuszę się na pomadkę Kate, mam już 2 i jestem z nich niesamowicie zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy :) ja też niewiele kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadka z Rimmel jest cudna :) ja kupilam sobie dwa lakiery z Wibo :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne łupy ;-) ja kupiłam tylko jeden lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te lakiery z Eveline z tej serii są super:) mam kilka kolorków , są trwałe i szybko schną

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli oferta bedzie ważna jeszcze 28.11 to obawiam się że nie ominę rossmana, :) , dziś miałam pójść ale niestety wygrało złe samopoczucie:(... a mam chęć na puder stay matte , słyszałam że dobry , ładnie matuje, a wy macie może jakieś opinie o nim ?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie byłam na zakupach, ale mam zamiar wybrać się w tym tygodniu :)
    Pomadki piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. też się skusiłam na tą pomadkę z Maybelline i sławną Airy Fairy z Rimmela:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nawet nie wstąpiłam do Rossmanna w czasie słynnej promocji, jestem dzielna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadka z Rimmela mnie kusi. Muszę w końcu wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)