wtorek, 31 grudnia 2013

Grudniowe zakuposy :)

Dzisiaj większość postów na blogosferze dotyczy kreacji albo makijaży na Sylwestra. U nas mała odskocznia :), pokażę Wam moje zakupy z miesiąca grudnia - nie jest tego specjalnie dużo, rozsądek u mnie zwycięża jednak :)





Spodnie z Mango uwielbiam - fajnie się dopasowują, są elastyczne, w związku z tym są bardzo wygodne. Cena też nie jest wygórowna - ok 80 zł. 



Jestem baardzo szczęśliwa, że otworzyli sklep Ziajki w Lublinie - u mnie te dwa produkty to eksperymenty - nigdy wcześniej ich nie miałam :)



No i trochę biżuterii :) - kupione na przecenie po 10 zł :)
Aaa i koronkowa sukienka - długo za mną chodziła, znalazłam ją w outlecie To Next za 80 zł :)




Buziaki

Aga


13 komentarzy:

  1. Lovely accessory <3
    Happy New Year
    www.indianbeautyzone.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super są kremy z ziaji, muszę i ten wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wisior przepiękny :) lepiej nazwać go nie można :) Czekam na opisy produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna biżuteria :) Zwłaszcza wisior przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka świetna. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kosmetyków Ziaji. Są ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie Ziaja med oraz pro jest warta uwagi, cena jest przystępna, a działanie bardzo porównywalne do produktów firm trzy razy droższych :)

      Usuń
  7. Ja teraz kupiłam w wyprzedaży spodnie jeansowe z Mango za 49 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie duże naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)