sobota, 21 grudnia 2013

Maski Pilomax

Jakiś czas temu każda z nas otrzymała do testów próbki masek Pilomax. Dziękujemy firmie za umożliwienie nam przetestowania produktów. Do kosmetyków dołączony był też turban i grzebyk. Niestety ani grzebyk ani turban się u mnie nie sprawdziły :) grzebyk prawie połamałam na włosach a turban nie daje rady ich "ogarnąć" ;)


Trudno mi jest dobrze ocenić te produkty bo każda z masek wystarczyła mi może na 4 użycia :) Więc nie umiem powiedzieć czy poprawiły kondycje moich włosów bo za krótko je używałam.

Bardziej przypadła mi do gustu maska krok 2 regeneracja - świetnie nadaje się dla osób którym tak jak mi włosy podczas mycia strasznie się plączą, wygładza je, ułatwia rozczesywanie, gdy ją używałam miałam akurat włosy pofarbowane henną i ta maska dodatkowo podbijała mi kolor i nabłyszczała włosy. Po każdym użyciu włosy były mięciutkie, wygładzone, sypkie - pod tym względem ideał. Nie podoba mi się tylko jej zapach, ale dosyć szybko wietrzeje.

Henna Wax włosy ciemne - maska przeznaczona do włosów suchych i matowych, znajduje się w słoiczku co jest bardzo wygodnym rozwiązaniem. Ma gęstą konsystencję, dobrze nakłada się ją na włosy bo z nich nie spływa i przepięknie pachnie. Zapach utrzymuje się jeszcze długo na włosach. Ponieważ nie mam cierpliwości żeby trzymać coś na włosach dłużej niż 5 minut pewnie nie używałam jej tak jak się powinno :) Pomimo tego bardzo wygładziła mi włosy, lekko podbiła kolor no i cudownie pachniały :) Nie zauważyłam dużej różnicy w działaniu obu masek - działały na moje włosy podobnie - wygładzały, pomagały w rozczesywaniu, lekko nabłyszczały, krok 2 regeneracja bardziej podbijała mi kolor niż Henna Wax ale poza tym działanie było bardzo podobne.

Więcej nie umiem na ich temat powiedzieć, jeśli kiedyś skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie recenzja będzie dokładniejsza :)

Znacie ? 

Buziaki ! 





7 komentarzy:

  1. używałam kiedyś "Henna Wax" bardzo fajna maska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jeszcze ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam ani jednej, ale jak bym miała wybrać jedną to wzięłabym Wax.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uzywałam,ale z chęcią bym wypróbowała
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji
    Podzdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam regenerującej Henny Wax do włosów jasnych i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fairly insightful submit. Never thought that it was this simple after all. I had spent a beneficial deal of my time looking for someone to explain this topic clearly and you're the only one that ever did that. Kudos to you! Keep it up
    Saction Boxing Game

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)