wtorek, 17 grudnia 2013

Naturalna farba i odżywka koloryzująca do włosów

Kiedyś robiłam post odnośnie farbowania włosów naturalną henną - KLIK , dziś o hennie a raczej farbie zawierającej hennę tej samej firmy.




Farba swoją konsystencją, zapachem przypomina szamponetki, w ogóle nie przypomina naturalnej henny cuchnącej sianem. Ma dosyć gęstą konsystencję, delikatny zapach którego nie czuć na włosach. Wybrałam kolor basma, myślałam że przyciemni mi trochę mój naturalny brąz ponieważ w przypadku naturalnej henny basma jest czarna. Tutaj producent coś zmienił i kolor basma to po prostu ciemny brąz. Nie wrzucam zdjęcia włosów bo nie zauważycie różnicy. Rożnicę w kolorze widzę tylko przy sztucznym świetle albo w słońcu, kolor się delikatnie pogłębił i włosy są bardziej błyszczące niż zazwyczaj.

W zestawie prócz "farbki" dostajemy czepek i rękawiczki, farba nie spływa z włosów tak jak naturalna henna która zazwyczaj cieknie mi po karku brudząc ręczniki :)

Takie farbki są fajną alternatywą gdy chcemy nadać trochę życia naszym włosom ale nie chcemy katować ich zwykłą farbą. Nie wiem jeszcze ile wytrwa na moich włosach domyślam się, że max 3 mycia :)

Porównując tą farbkę że zwykła henna wolę jednak tą zwykła. W przypadku naturalnej henny mam poczucie, że kładę na włosy coś naturalnego co one bardzo lubią.

Plusy :

* wygoda użycia ( nie trzeba jak w przypadku zwykłej henny mieszać jej z wodą ),
* brak mocnego zapachu siana na włosach,
* delikatnie pogłębia naturalny odcień.

Podsumowując jeśli chcecie lekko pogłębić odcień lub trochę zmienić swój wygląd przed Sylwestrem/weselem/inną imprezą a nie chcecie kłaść na włosy zwykłej farby ta farba jest idealną alternatywą.

Znacie, używacie ?

Polecam.
D.


5 komentarzy:

  1. Ciekawa alternatywa dla zwykłej farby ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zastanawiam jak zadziałałaby na jasnych końcówkach i czy nie zrobiłyby się np zielona w trakcie zmywania się tej farby :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się prezentuje. Chętnie ja wypróbuję na swoich włoskach

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie spotkałam się z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ostatnio myślę nad zwykłą henną do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)