poniedziałek, 9 grudnia 2013

Szampon 7 Cudów miodu - Blask i Objętość Babuszka Agafia

Wiele osób lubi kosmetyki Babuszki Agafii więc przychodzę do Was dziś z recenzją szamponu blask i objętość 7 cudów miodu. 



Niestety z opakowania starła mi się etykietka w języku polskim więc opis i skład jest internetu : 

Szampon "7 cudów miodu" - Blask i Objętość został stworzony na podstawie oryginalnej receptury Agafii Tikhonovnej Ermakove siberyjskiej uzdrowicielki i zielarki. Babcia Agafia radzi stosować do pielęgnacji włosów wosk i pierzgę - naturalne produkty pszczele.
Pierzga zwana "pszczelim chlebem", jeden z najcenniejszych pszczelich produktów cieszy się opinią najcenniejszej rzeczy, jaką pszczoły dają człowiekowi.
Pierzga to skarbnica witamin, mikro i makroelementów, pierwiastków, białek, enzymów i cukrów. To bardzo energetyczna substancja, która, stymuluje wzrost i wspomaga regenerację włosów. Włosy uzyskują naturalny blask i witalność.
Wosk pszczeli wygładza włosy, poprawia ich strukturę, eliminuje problem rozdwojonych końcówek, zwiększa objętość.

Składniki aktywne: pierzga i wosk pszczeli.

Skład INCI: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocoamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Citric Acid, Sodium Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Polyquaternium-7, Saponaria Officinalis, Perga, Bee wax, Parfum, Kathon CG

Moja opinia : 

Wszystkie wiemy, że szampon ma jedynie myć włosy, oczyszczać je ze wszystkich zanieczyszczeń które znalazły się na nich w ciągu dnia. Nie wierzę, że jakikolwiek szampon może dodać objętości.

Ten ma żelową konsystencję, dobrze się pieni, cudnie pachnie, dobrze zmywa oleje. Nie zauważyłam natomiast po nim jakiegoś blasku czy większej objętości. Włosy był sypkie, doborze oczyszczone ale tak samo wyglądają po umyciu każdym ziołowym szamponem. Stosowałam go przez długi czas, niestety nie codziennie bo podrażniał mi skórę głowy. Nie sądziłam, że szampon z Babuszki Agafii może mi podrażnić skórę ale jednak. 

Pojemność 350 ml / Cena 15 - 17 zł 


Zalety : 

*zapach,
*dobrze się pieni,
*nie plącze włosów tak jak moi ziołowi ulubieńcy,
*wydajny ( chociaż nie wiem czy to zaleta bo szampony szybko mi się nudzą ).

Wady : 

*podrażnia skórę więc nie polecam osobom z wrażliwą skórą głowy,
*dostępność (nie widziałam go stacjonarnie, kupiłam go w sklepie http://www.firmarelax.pl/ )
*cena - można kupić lepsze szampony nie podrażniające skóry za grosze, za ten trzeba zapłacić ok. dwóch dych,
*nie dodaje objętości jak obiecuje producent. 

Ogólnie nic ciekawego, tego typu szampony możemy dostać w każdym sklepie, niczym się nie wyróżnia - może tylko przepięknym zapachem utrzymującym się na włosach. Gdyby nie to, że kosmetyki Babuszki są trudno dostępne skusiłabym się jeszcze na inną wersję. Może kiedyś przy okazji większych zakupów :) 

Znacie ?

Buziaki
D.





10 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze , odżywki tej firmy są bardzo chwalone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ale jak podrażnia to raczej się nie skuszę , swędząca głowa ot coś okropnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obecnie używam szamponu ALOESOWEGO z EQUILIBRA - jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie lubię kosmetyki sygnowane Babuszką Agafią, ale patrząc po składzie tego szamponu, na pewno bym go nie kupiła. SLS na początku składu działa zbyt mocno na moją skórę głowy, a i składniki aktywne daleko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie jakoś mnie nie przekonał tym bardziej, że podrażnia skórę głowy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię szampony Joanna, jedynie na te wzmacniające włosy jestem w stanie wydać więcej pieniędzy, więc tego bym nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. annual startrak reappraisal carteloise nusic predictable griffon leilani airway
    jeu amour

    OdpowiedzUsuń
  8. mam szampon od babuszki i na razie się sprawuje nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę... a ja nie miałam i nie znam tej odżywki... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)