piątek, 17 stycznia 2014

Na odstresowanie :)


Po egzaminach końcowych postanowiłam wybrać się na małe zakupy, planowałam tylko kosmetyki, ale obok bluzki nie mogłam przejść obojętnie, tym bardziej, że było na nią 50% :) - kosztowała niecałe 60 zł :)

Od razu uprzedzam -  w ciąży nie jestem :)

Krem był w mega promocji, jego cena regularna to prawie 20 zł, ja kupiłam go za 5,89 :):), szkoda było nie wziąć, tym bardziej, że skład ma boski, na drugi miejscu już olej z awokado, mało shea :), pozatym jest to krem przeciw pekającym naczynkom.
Olejek z serii dla mam uwielbiam, przede wszystkim za zapach i jego naturalny skład. Teraz jest w promocji, dorwałam ostatnią sztukę :). Cena 9,99 zł.
Maskary z Bourjois nigdy nie miałam, ta jest pogrubiająca i ekstremalnie czarna :), też była promocja na nią i kosztowała niecałe 25 zł. 









Miłego weekendu Kochani!

Aga

10 komentarzy:

  1. Fajne zakupy. Olejku dla mam nigdy jeszcze nie miałam, póki co bawie się tym niebieskim dla dzieci ale zapach średnio mi podchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwki tej nie miałam, za to ta dla dzieci była świetna :) Śliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak po egzaminach, to znaczy, że w pełni na wszystko sobie zasłużyłaś:) A bluzka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mohito - tam zawsze jest coś ciekawego :)

    Pozdrawiam
    http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy :) słyszałam ze kosmetyki dla dzieci są lepsze od niektórych dla dorosłych to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  6. O tym olejku dużo dobrego słyszałam, więc i ja się na niego skusiłam ;)
    Mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie tak samo dobrze jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)