poniedziałek, 31 marca 2014

Przechowywanie kolorowych kosmetyków


W życiu jak i w kosmetykach stawiam na minimalizm.
Kosmetyki do makijażu trzymam w swoim ulubionym kuferku, w którym mieści się wszystko co mi jest potrzebne :)
Mimo ostatnich porządków i tak nie pozbyłam się wszystkich produktów których nie używam - wyszłam z założenia - "a może coś mi się odmieni i zacznę używać różu" :)







Mój codzienny zestaw - podkład, paletka , tusz do rzęs, kredka -  i jestem gotowa :)



Buziaki

Agnieszka


3 komentarze:

  1. Bardzo przydatne są takie kuferki :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kuferek z przegródkami, można wszystko dobrze zorganizować. Widzę, że też używasz bazy pod cienie z Hean ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)