środa, 18 czerwca 2014

18.06

Długo nie mogłam przekonać się do kombinezonów wszystkie które mierzyłam zazwyczaj miały strasznie szerokie nogawki albo inne wady, ale gdy zobaczyłam ten na manekinie od razu się zauroczyłam :) idealny ciuch nawet na upały który świetnie będzie wyglądał z balerinami/klapkami/szpilkami - sprawdzałam wszystkie opcje :) w dodatku bardzo wygodny i przewiewny.
Tutaj dodatkowo jeansowa kurteczka bo akurat tego dnia było chłodno.
Zapraszam do oglądania :)

Kombinezon - nn
Kurtka - Primark
Torba - Stradivarius
Biżu i zegarek - nn z allegro ;)

Buziaki 
D.

14 komentarzy:

  1. Ładnie Ci w nim, choć nie dla mnie ze względu na moje szeroki bioderka

    OdpowiedzUsuń
  2. super kurteczka i kombinezon:) bardzo pozytywnie wygladasz:)ps, obserwujęi polubiłam na fb! zapraszam do mnie:) Jeśli Ci się spodoba , będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, widziałam również kombinezon, no ja się nie odważyłam go kupić, ale na Tobie Dominiko wygląda rewelacyjnie. Brak mi słów :O :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie kupiłaś wyglądałabyś w nim świetnie ! :)

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz! mi się bardzo kombinezony podobają,ale boję się że będą mi poszerzać biodra-chyba że znajdę taki model bardziej dopasowany :)
    piękne masz włosy,strasznie mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezon i torba są cudne! Świetnie wyglądasz w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wyglądasz w tym kombinezonie ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)