piątek, 30 listopada 2012

Rossmann

Panujący szał na promocję -40% na kolorówkę w Rossmannie dopadł i mnie :), jednak nie szalałam i nie kupowałam wszystkiego co popadnie :). Brakowało mi tylko tuszu i pudru sypkiego, jedynie pomadka była nadprogramowa. :)

1. Astor Anti Shine Mattitude -zapłaciłam za niego 17,39 zł., mój kolor to 003, puder zawiera wit. E, wyciąg z aloesu oraz filt UV, jednak producent nie podał jaki faktor... więc napewno jest niski, także bezużyteczny. Zapewnia ładne pudrowe wykończenie makijażu, nie zbiera się w zmarszczakch mimicznych, co do matowienia to tutaj też spisuje się bardzo dobrze, przy cerze mieszanej wytrzymuje bez poprawek ok 5 godzin :). Myślę, że to będzie jeden z moich ulubionych pudrów matujących  :)
2. Maxfactor 2000 Calorie - cena w promocji 17,99 zł,  klasyk wśród tuszy :) Ostatni raz miałam go chyba ze dwa lata temu,  wspominam go dobrze, ładnie podkreślał rzęsy i naprawdę pogrubiał tylko, że szybko wysychał ;/, ogólnie lubię tusze z MF i często do nich wracam, bo jak narazie to tylko one robią coś z moimi rzęsami :)
3. Rimmel - Airy Fairy - cena 11,39 zł. Tutaj nie wykazałam się oryginalnością:), pomadka została kupiona dzięki recenzji Nissiax83 i faktycznie ma bardzo fajny kolor, nie rzuca się w oczy-co mi bardzo odpowiada no i tez zapach "rimmelowskich" pomadek do mnie przemawia-cudny :). Pomadka dzięki swojej kremowej konsystencji dobrze się rozprowadza-ale uwaga może podkreślać suche skórki. Trwałość nie powala, ale nie jest źle :)

A jak tam Wasze polowania? :)



Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)