czwartek, 4 kwietnia 2013

Ulubieniec do rąk

Jako, że jestem hardcorowcem który nawet w duże mrozy lubi chodzić bez rękawiczek i podczas zabawy z psem ciągle grzebie się w śniegu, potrzebuję dobrego kremu do rąk. Bardzo lubię kremy Isany ale jakiś czas temu wpadł mi w oko w Biedronce nawilżający krem do rąk z serii bebeauty.

Krem znajduje się w ładnej biało-błękitnej tubce o pojemności  125 ml. Kiedyś miałam krem Nivea który miał bardzo podobne opakowanie, identyczny zapach i konsystencję więc śmiem twierdzić, że właśnie tego kremu jest to podróbka. Używam go codziennie od miesiąca i już widzę, że zostanie ze mną na dłużej. 
Krem bardzo dobrze rozprowadza się na dłoniach, szybko się wchłania i naprawdę nawilża. Od kiedy go stosuję moim dłoniom nie przeszkadza nawet ciągłe robienie kulek ze śniegu  :) Skóra jest gładka, nawilżona, przyjemna w dotyku i ślicznie pachnie.  Dodatkowo jest bardzo wydajny mam jeszcze ok. połowę tubki. Cena jest śmieszna 3-4 zł. Do dostania w Biedronce :) 
Polecam wszystkim którzy mają problemy z suchą skórą dłoni i nie tylko :) 

Miałyście ten kremik ? Jak się u Was sprawdzał ? 

Pozdrawiam
Dominika

5 komentarzy:

  1. Mam tą wersję regenerującą (czerwoną) i jak dla mnie jest bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wychodzę z domu bez rękawiczek ;),ale jeżeli będzie mi potrzebny krem do rąk, chętnie go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem odkryłam jakiś miesiąc temu. Jak dla mnie rewelacja. Miałam straszne problemy ze skórą dłoni zimą a ten kremik zdziałał cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go posiadam od około miesiąca i przyznaję, że jest cudowny. tym bardziej za taką cenę ! ale lepiej nie krakać, bo jeszcze podrożeje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, wszystkie niezmiernie nas cieszą. Na pytania odpowiadamy pod postem :)